piątek, 25 stycznia 2013

Żeby każdy wiedział co, i jak.


Witam serdecznie!

Miło mi powitać Was wszystkich na moim pierwszym blogu składającym się z opowiadania o One Direction. Mam nadzieję, że nie zanudzę na śmierć. ; >
Mam kilka ulubionych blogów i to w sumie dzięki nim zdecydowałam się na własnego. Też chcę stworzyć historią związaną z zespołem, którego od jakiegoś czasu jestem fanką.
Rozdziały postaram się dodawać minimum raz w tygodniu. To zależy od tego, czy ktoś będzie chciał je czytać i od tego, czy będę mieć czas.
Niedługo pojawi się coś w stylu prologu. Nie wiem jak mi to wyjdzie, ale wierzę w siebie.
Wygląd bloga na razie pozostawia wiele do życzenia, ale to tylko kwestia czasu.

Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania!
xoxo
Horan Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz