piątek, 25 stycznia 2013

Prolog.


Kilka miesięcy wcześniej...
- No nie wierzę! Ja bym w życiu się na coś takiego nie zdecydowała. Ale to nie dziwne, skoro nie umiem śpiewać.
Powiedziałam ze śmiechem i przytuliłam kuzyna żeby dodać mu otuchy. Decyzja, jaką podjął musiała być naprawdę trudna. Nie każdy ma odwagę i niewiele osób podąża za marzeniami. Liam widać z całego serca pragnął pokazać światu, że ma talent. I bardzo dobrze.
- Ale musisz mi coś obiecać. - Powiedział uśmiechnięty od ucha do ucha i popchnął mnie na łóżko. Sam położył się obok.
- Dla rodziny wszystko! - Odparłam całkowicie poważnie i z niecierpliwością czekałam na to, co powie.
- Jak w tym X Factor przejdę dalej to będziesz na mnie głosować.
Spojrzałam na niego i zachichotałam. Pokręciłam wolno głową dziwiąc się niezmiernie. To chyba oczywiste, że wyślę na niego tonę sms-ów. A co mi tam, jak będzie sławny to zapłaci rachunki.
- Oto się nie martw, dzięki moim głosom trafisz do finału, zobaczysz!
- Na to właśnie liczę. Chciałbym wreszcie mieć szansę się wybić.. Pozwolisz, że wrócę do tego, co powiedziałaś. Skąd możesz wiedzieć, że nie umiesz śpiewać, skoro nigdy nie  zabrałaś się do tego dobrze? Mam pomysł!
Z łobuzerskim uśmiechem podszedł do wielkiej szafy i wyciągnął z niej gitarę oraz pokaźnych rozmiarów segregator. Podał mi go,a sam usiadł na podłodze i zaczął stroić instrument.
- Liam, proszę Cię.. Chyba nie chcesz ogłuchnąć. - Jęknęłam cicho, a ten tylko się zaśmiał. Wiedziałam, że już nie odpuści. Zaczęłam przeglądać segregator żeby wybrać jakiś łatwy utwór. Niespodziewanie natrafiłam na moją ulubioną piosenkę.
- Od kiedy słuchasz Birdy? - Spytałam zdziwiona i omiotłam wzrokiem zwrotki zapisane komputerowo wraz z akordami.
- Nie słucham, ale wiem, że Ty tak. Wstań.
Posłusznie podniosłam się na nogi, a Liam stanął przy mnie. Położył sobie rękę na brzuchu i zrobił minę "na profesora".
- Dobrze, a więc.. Żeby śpiewanie wychodziło, niezbędne jest oddychanie przeponą. Zobacz.
Po kilku minutach profesor Payne zakończył wykład i mogłam przystąpić już do pełnej kompromitacji. Dobrze, że tylko przed nim. Mam nadzieję, że tego nie nagra.
Liaś zaczął grać, a ja stałam niepewnie i trzymałam w obydwu dłoniach kartkę z tekstem do "1901". Skinął głową na znak, żebym się włączyła.
- "Counting all different ideas driftin' away..." - Otworzyłam szerzej oczy, bowiem stwierdziłam, że udało mi się wejść na odpowiedni dźwięk. Spojrzałam na chłopaka, który tylko się uśmiechnął. Kontynuowałam i doszłam do wniosku, że teraz śpiewa mi się o wiele lepiej niż kiedyś. I nawet nie fałszuję. Nie znam się tylko na barwach głosu, nie mogę więc stwierdzić, czy ładnie śpiewam.
W końcu piosenka się skończyła, a kuzyn wstał z podłogi i zaczął bić brawo. Przytulił mnie do siebie i zanurzył twarz w moje brązowe włosy. Zdziwiłam się, bo zaczął mówić szeptem.
- Też masz talent. Zaproponowałbym Ci duet, ale wiem, że się nie zgodzisz. Ale kiedyś pokażę Cię światu, zobaczysz.

5 komentarzy:

  1. Śliczne ;D Mam nadzieje że za kilka rozdziałów Liam spełni obietnice Życze weny
    Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, świetny prolog! ♥
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału!
    Również mam nadzieję, że Liam spełni obietnicę! :)
    Życzę weny i pozdrawiam ciepło! ♥
    marrymeharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomom ^^
    Cudowne to jest :*
    Piszesz bardzo fajnie i wciągająco.
    Kiedy 1 rozdział :)

    zapraszam do mnie, gdzie także piszę opowiadanie
    http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie tutaj matutki teścik
    Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń