poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Przepraszam.


Możecie mnie zabić. Wiem, nie dodałam rozdziału, wiem. 
Nie mam wpływu na to, że zima z mojego miasta nie chce odejść. Wczoraj napadało tyle śniegu, że zerwało linie i chyba w całej miejscowości nie było prądu. Co za tym idzie, Internetu też. 
Chciałam nexta napisać na kartce, ale było to ciężkie przy jednej głupiej świeczce jaką miałam w pokoju. Mam nadzieje, że mi wybaczycie, w końcu nic nie poradzę na walone śnieżyce. Dzisiaj (o ile sytuacja się nie powtórzy) opublikuję rozdział. 

5 komentarzy:

  1. Jest ok tylko dodaj coś szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie zabijemy ♥ czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest w porządku,to nie Twoja wina!Nie stresuj się,nie zamierzamy Cię skrzywdzić.Pracuj nad nowym rozdziałem i publikuj go jak najwcześniej możesz!Już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic się nie stało! :)

    OdpowiedzUsuń