niedziela, 3 lutego 2013

Informacyjnie.

Witam Was moi drodzy czytelnicy! ;)
Bardzo cieszę się, że pobiliście rekord, myślałam, że jeszcze długo sobie poczekam na publikację drugiej części. A tu proszę, taka miła niespodzianka!
Mam dwie informacje, otóż: 

1. Next pojawi się dzisiaj wieczorem. Wytrzymacie, prawda? 

2. Pisaliście, że jest problem jeśli chodzi o obserwowanie mojego bloga. Już go nie ma. Możecie śmiało się dodawać do "stałych bywalców"! : ) 

I wiecie co? Uwielbiam Was, cieszę się, że podoba Wam się moje opowiadanie i tak nalegacie na dalsze części. 
Czekajcie cierpliwie, a się opłaci! xd
Horan Girl

3 komentarze:

  1. Wytrzymamy *_*. Kocham twojego bloga i Ciebie. Piszesz cudownie. Chciałabym.się.zakochac tak jak w tym opowiadaniu <3. Możesz mnie informować o nowych rozdziałach ? http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/ + o obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajajaj, bardzo mi miło! <3 Będę informować! ;)

      Usuń